Vino od malina je postalo brend prepoznat u mnogim restoranima

0
652

vino3Danas imaju 13.000 sadnica na hektar i pol zemljišta, a u jesen na novih pola hektara dodat će još 3.500 – 4.000 sadnica i sve to u ekouzgoju. Dosadašnjem vilametu dodat će i sortu miker. Poodavno nisu kooperanti, prvo rat, a onda i teškoće Hladnjače, učinili su svoje pa su bili na prekretnici – vratiti se nekoj tradicionalnoj ratarskoj i voćarskoj kulturi ili komercijalizirati proizvodnju malina.
– Odlučili smo se za drugo, bilo je uspona i padova, ali nismo požalili – kazao je Đuro Štefančić za dvodnevne manifeastacije Dani malina na njihovu imanju kojom su obilježili dvadesetu obljetnicu rada. Usput smo morali svladati sve finese u uzgoju tog zahtjevnog voća, zarada nije bila ni velika ni brza, ali je omogućavala ulaganje u rast i finalne proizvode, što je bilo i presudno za uspjeh i opstanak na tržištu. Osim u širenje, valjalo je uložiti u drenažu tla i sustav navodnjavanja kap po kap kako bismo bili što manje ovisni o vremenskim (ne)prilikama.
Prvi i dosad najpoznatiji finalni proizvod im je desertno vinoFrambovin“, godinama već prepoznatljiv hrvatski brand koji je našao svoje mjesto u ponudi restorana, vinoteka i trgovina i u Zagrebu, ali i na Jadranu, od Dubrovnika do Umaga. No, proizvode i gusti sok, liker, pekmez, džem, žele. Većina toga našla je svoje mjesto i u ekoškrinji Ekoturističke zadruge Educo, koja je sa sličnim ostalim domaćim proizvodima postala elitnim slavonskim suvenir-poklonom, pravim reprezentantom još uvijek nedovoljno iskorištenih mogućnosti.

Glas-Slavonije

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.