Hrvatsko vino izvozit će se u Kinu

0
516
VRBNIK – Mirjana Zelenika iz Iloka i Franjo Toljanić iz Vrbnika, uspješni i iskusni vinari ostvarili su velik poslovni uspjeh zaključenjem dugoročnog ugovora o prodaji svojih vina i pjenušaca na kineskom tržištu.
Spomenuti dvojac upravo se vratio s višednevnog poslovnog posjeta toj dalekoistočnoj zemlji koji je rezultirao formalnim otvaranjem prodajnih kanala putem kojih će na kinesko tržište u redovnim dvomjesečnim intervalima stizati iločka i vrbnička vina.
– Posjet gradu Gulinu, turističkom »gradiću« od kojih pet milijuna stanovnika rezultat je kontakata koje smo sa tamošnjim poslovnjacima ostvarili još u svibnju prošle godine na sajmu u Londonu, rekao nam je Toljanić, čelnik vrbničke obiteljske vinarije »Gospoja« koja s vinarijom »Izvori života« već neko vrijeme vrlo tijesno surađuje. Mirjana Zelenika, vlasnica iločke vinarske kuće i stručnjakinja za marketing i brandiranje proizvoda, posebice onih iz sfere vinarstva rekla je kako je uspješno zaključen poslovni pothvat fantastičan uspjeh obzirom na veličinu kineskog tržišta ali i njegovu glad za kvalitetnim vinima i pjenušcima.
– Naravno da Kinezima ne možemo ponuditi količine koje bi se mjerile u milijunima botelja. To nije ni naša poslovna strategija. Naše dvije vinarije ali i druge poznatije hrvatske vinarske kuće poput Plenkovića i Frankovke koje nam se priključuju kineskim ljubiteljima dobre kapljice mogu prvenstveno ponuditi kvalitetu, i to u domeni »limited edition« proizvoda u kojima smo čini mi se i najjači, naglašava Zelenika.
Doznali smo da će put Gulina, grada na jugozapadu Kine koji očito postaje žarište hrvatske vinarske »invazije« na daleki istok uskoro krenuti prve količine žlahtine, ali i neobičnih i na tržištima sklonim ekskluzivnim proizvodima vrlo traženih Zelenikinih pjenušaca limitiranih serija, među kojima su i oni obogaćeni 24-karatnim tučenim zlatnim listićima kao i pjenušci kombinirani sa likerom od borovih iglica.
– Ti proizvodi već su neko vrijeme pravi hit u Dubaiu, ali i na britanskom te nekim drugim tržištima. Uz spomenute proizvode plasirat ćemo i naš pjenušac punjen u izrazito malenim flašama kojeg predstavljamo najmanjim pjenušcem na svijetu, otkrivaju Zelenika i Toljanić. Dodaju da zaključenje poslovnog ugovora s kineskom uvozničkom kućomnije bilo jednostavno. Svemu je prethodio petomjesečni niz formalnih predradnji, uzorkovanja i provjera kvalitete nakon kojeg su potpis na ugovor stavili predstavnici uvoznika, kineske Vlade, carine i porezne službe. piše: NoviList

Komentiraj



Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.