Vino – hrvatski strateški proizvod

0
653


O toj koordinaciji, osnovanoj ovih dana u Zagrebu, izvijestili su iz Udruge vinogradara i vinara Istre-Vinistre, koja je bila i inicijator osnivanja. U Koordinaciji su se, kako navode, okupili predstavnici svih hrvatskih vinskih regija i udruga, a aktivnosti i projekte provodit će pod nazivom “Wines of Croatia”, u sklopu čega Hrvatsku žele afirmirati kao renomiranu svjetsku vinsku regiju visoko kvalitetnih i unikatnih vina.

OSNOVANA KOORDINACIJA VINSKIH UDRUGA I OBITELJSKIH VINARIJA

Financiranje aktivnosti u prvoj je fazi predviđeno od resornih državnih i strukovnih tijela, dok u drugoj fazi Koordinacija poziva na donošenje zakona o financiranju marketinških aktivnosti vinske industrije.
Koordinacija se vinskim tvrtkama i Vladi nudi kao partner u izradi strategije i operativnih planove te poziva na žuran sastanak zbog iznimno krizne situacije u vinarstvu, prouzročene padom tržišta i porastom zaliha.
U planu promocije zamislili su da se Hrvatska brendira prvo kao zemlja vina, a potom slično i njene regije i sorte, dok su glavnim tržištima za izvoz odredili London, New York i Rusiju te regiju koja okružuje Hrvatsku, druge europske zemlje, azijsko i latinskoameričko tržište – objasnio je koordinator inicijative Saša Špiranec. (Hina)

Komentiraj



Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.