AgroTimeova ciljna skupina su prvenstveno slavonske županije i hrvatsko tržište uopće, što je pristup koji ih razlikuje od osječkog Farmerona koji se s investicijom američkih fondova NextView Venturesa i SoftTech VC-a cilja na razvijena američka te zapadnoeuropska tržišta i to rješenjem koje je inicijalno namijenjeno stočarima.

Povod za nastanak AgroTimea je došao od Gauss Developmentovog programera Pavla Vidakovića, po struci inženjera poljoprivrede koji je odrastao na obiteljskom gospodarstvu na kojem je od malih nogu radio uz oca. Vidaković je već za vrijeme studija primijetio nedostatke vođenja Obiteljskog Poljoprivrednog Gospodarstva na papiru pa je kao senior developer u Gauss Developmentu realizirao Agrotime, kojim je objedinio svoje znanje ratarstva s web tehnologijom.

Gauss Developmentova Sanja Radić objašnjava kako mali proizvođači većinom nemaju primjerene alate:

parcela te Unos i rad s mehanizacijom i strojevima. Korisnici će dobivati i besplatne informativne poruke poput popusta kod proizvođača strojeva, informacije o besplatnoj analizi tla, opće savjete te informacije o novim proizvodima na tržištu.

Radić zaključuje kako bi AgroTime mogao postati neizostavan alat za manje ratarske proizvođače te dodaje kako ne misle tražiti investitore, s obzirom da smatraju da mogu samostalno razvijati projekt te će o traženju dodatnog kapitala početi razmišljati tek kad budu spremni za strana tržišta i model testiraju na poznatom, slavonskom tržištu. Uspjeh AgroTimea neće ovisiti samo na testiranju i razradi na domaćem tržištu, već i posvećivanju Gauss Developmenta projektu koji, da bi uspio na stranim tržištima, traži i znanje tih tržišta.

Komentiraj



Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.